Deliciu pentru buze- Bourjois Gloss effet 3D max 8H

By 19:26:00 , , ,

Dupa cum am anuntat pe pagina de Facebook, saptamana trecuta am primit noul gloss Bourjois, alaturi de lacul de unghii 1 seconde, din partea Bourjois Romania.
Chiar eram curioasa cum sta treaba cu glossul 3D, daca e un fel de lip stain sau nu. Ei bine, nu e lip stain, dar  prezinta alta calitati demne de luat in seama.

Trebuie sa mentionez ca am mai avut in trecut doua glossuri Bourjois, unul cu efect racoritor si unul care avea in capacel sclipici fin, pe care il aplicam peste glossul propriu-zis (pana m-am trezit cu geanta plina de sclipici). Mi-au placut ambele variante si am fost incantata sa incerc si ultima inovatie Bourjois.
Noua colectie cuprinde sapte nuante delicioase, imbogatite cu extract de rodie, pentru buze catifelate, mai voluminoase si placut colorate.
Nuanta primita de mine este nr. 15, un roz cald, placut, utilizabil si pentru machiajul de zi, dar si pentru cel de seara. Are in compozitie un sclipici fin, responsabil (cred eu) de volumul pe care il capata buzele, completat de luciul specific glossurilor.
Nu e lipicios, e hidratant asa cum se precizeaza in reclama, insa nu se mentine pe buze 8 ore, ci maxim 3, daca nu beti/mancati, nu-l mancati :) Ahhh...si sa nu uit - miroase demential, fructat, de imi vine sa-l mananc (e si putin dulceag).
Pe buze arata foarte bine, iar luciul confera dimensiune buzelor. 
 Ce nu-mi place la el, sau mai bine zis ce nu-mi place la glossuri, in general, e atractia pe care o manifesta fata de suvitele rebele. Detest sa imi las parul desfacut, iar la prima rafala de vant sa ma trezesc cu fire de par zburate pe gloss, apoi sa ma chinui sa le dau la o parte, fara sa intind glossul pe toata fata :))) De aceea prefer sa am parul prins, atunci cand port gloss pe buze. Simplu, nu?


Cam asa sta treaba cu noul gloss Bourjois. Imi place si ma bucur ca am avut ocazia sa-l folosesc nestingherita. 


Voi preferati glossul sau rujul?

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Arata foarte bine pe buze dar ai si buze frumoase! ;))
    Aceasi problema o am si eu cu suvitele :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am de 5 ori mai multe glossuri decat rujuri, deci e clar :))
    Arata foarte bine pe buze! Si da, e super enervant cand porti gloss si bate vantul, din acelasi motiv imi prind si eu parul mereu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai am un gloss, in afara de acesta. Rujurile nu le-am numarat :))

      Ștergere
  3. Dupa ce am citit review-ul m-am dus imediat sa-mi dau si eu cu el pe buze, ca-mi facusei pofta :))
    Eu am nr. 15, un roz delicat, dar si al tau e foarte foarte dragut.
    Ce-mi place mie foarte tare la gloss este luciul pe care-l ofera siii faptul ca nu evidentiaza ridurile buzelor, din contra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super <3 imi aduce aminte de capsuni ,lol <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Great gloss, the colour is adorable. Thank you for sharing Cristina.

    I'm a new follower now and would be happy if you followed back.

    xoxo

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    RăspundețiȘtergere