Review - gel de dus Glögg

By 21:44:00 , ,

Eu sunt genul de persoană care dacă are de ales între un gel de duș cu miros dulceag și unul condimentat, întotdeauna va fi curioasă în a încerca întâi gelul de dus cu miros atipic. De aceea am și dorit să testez cât mai repede gelul de duș Glögg, de la Lush, ediție limitată de sărbători. 


Descriere:
O versiune suedeză de vin fiert, făcut din vin roșu, rachiu, fructe citrice, scorțișoară și cuișoare. Sună bine, nu-i așa? Este vorba de gelul de dus natural Glogg cu un parfum ce încălzește și te face să te simți la fel de bine că această băutură.


 Acest gel de duș s-ar putea să nu fie pe placul tuturor, tocmai datorită mirosului destul de puternic.Unii vor urî cu siguranță acest miros unic, fiind îngroziți de ideea de a mirosi a brandy :))  Nu miroase chiar a  vin fiert condimentat, ci mai mult a brandy, scorțișoară, cuișoare și portocală. Mie mi se pare un miros unic, perfect pentru iarnă (în alt anotimp nu l-aș folosi). La un moment dat parcă mi s-a părut că miroase și puțin a Dr. Pepper :)) Atât de complex este parfumul acestui gel de duș.
 Sfatul meu: nu-l comandați pe site, ci mergeți în magazin și mirosiți-l. Atunci fie vă veți indragosti de el, fie veți mirosi altul, mai light :)
  După ce l-am folosit am observat că în combinație cu apa fierbinte asigură un efect relaxant asupra musculaturii și mă învăluie într-o căldură pregătitoare pentru somnul de noapte. Cu toate acestea, mirosul nu persistă foarte mult pe piele, iar spuma rezultată e suficientă pentru mine.
 Singurele aspecte negative pe care le găsesc acestui produs este prețul și faptul că în câteva săptămâni probabil nu se va găsi în magazine.


 Sper că v-am fost de ajutor. 

You Might Also Like

8 comentarii

  1. M-ai facut curioasa si trebuie sa merg sa-l miros :D.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina, chiar esti fana Lush :D
    Am si eu un gel din acesta, dar nu imi place. L-am primit cadou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep sa devin fana Lush :)
      Asa cum am spus si in review probabil sunt multe persoane care nu vor suporta acest gel de dus :| Nu-i bai, Lush are multe alte tipuri de geluri de dus parfumate :P

      Ștergere
  3. In perioada aceasta am vazut ca sunt reduceri 50% la Lush la colectia de Craciun. Eu nu mai vreau geluri de dus, am inca 3 neincepute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiam ca pe 8 a expirat perioada reduecrilor Lush.
      Si eu am in acest moment vreo 5 geluri de dus, dar fiecare e folosit cu aceeasi placere :)

      Ștergere
  4. Pare interesant, dar nu stiu daca mi-ar placea mirosul. Trebuie neaparat sa ajung intr-un magazin sa-l miros. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :))...chiar m-ai facut curioasa! trebuie neaparat sa il miros!

    RăspundețiȘtergere